[LUGOS] xorg.conf

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Jan 18 22:40:32 CET 2010

Kokodak

Sem probal še iz xterm. Pa je povsem isto kot iz konsole. Dobil sem lepo uokvirjeno obvestilo, da moj hardveraj ne omogoča vpisa vrstice modeline v xorg.conf.
     Torej, če ukažem: "Show", mi v konzoli (ali v xterm) izpiše trenutne nastavitve, vendar ne naredi ničesar. Kot vem, sem v FC7 pritisnil na knof "Apply", da je dejansko nastavil sliko na ekranu. Tako sem lahko videl, kdaj sem jo dovolj pomaknil, da je na sredini.
     Zdaj v FC12 pa reče samo, da moj hardveraj ne omogoča vpisa vrstice modeline v xorg.conf. To je bil tudi edini razlog za moje jamranje. Ker stari postopek iz FC7 naenkrat ni več delal v FC12.

čiv-čiv

                  Poni