[LUGOS] xorg.conf

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Jan 19 15:53:22 CET 2010

--- On Tue, 19/1/10, Blaz Podrzaj <b na thz.net> wrote:

> From: Blaz Podrzaj <b na thz.net>
> Subject: Re: [LUGOS] xorg.conf
> To: lugos-list na lugos.si
> Še enkrat... poženi xvidtune iz X terminala
> (xterm/aterm/wterm/žbljterm/konsole...). Pritiskaj knof za levo/desno
> (videl boš, da se tajmingi dejansko spreminjajo).....
> Nič hudega če se ne odraža na ekranu pa tudi nič hudega če apply
> ne dela.....

Hm, ali si malce lesen v glavi. Seveda je pomembno, da se vidi na ekranu, da takoj vidim, ali sem nastavil dovolj pomika, ali morda preveč.

> .....(pa tudi če bi, bi bilo to samo trenutno, še  vedno bi moral
> zadevo prepisati v xorg.conf).....

Saj vem, da bo sprememba trajala samo do konca seje, ker se pač ne vpiše v nobeno sistemsko datoteko. To lahko naredim tudi potem. Važno je samo - kot sem rekel - da takoj vidim, kaj sem spremenil.

> Važno da ti dobiš modeline s stiskom na knof show in ga potem
> "prepišeš" v xorg.conf. In ne, nisi dobil obvestila da ti
> hardver česa ne omogoča, ampak da ti trenutna konfiguracija hardvera
> (xorg.conf) tega ne omogoča.

Ali ni to isti šmoren, pa magari z rozinami (carski praženec) ?

> lp,B

Za konec pa..... Saj nisi jezen kajne. Hotel sem ti dopovedati - in tudi vsemu slovenskemu občestvu - da rad vidim, kaj delam.

Rahlo žgečkljiv pozdrav pošilja

                Poni