[LUGOS] xorg.conf

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sun Jan 17 14:04:09 CET 2010

Ne.

Samo pod Likalnikom teh nastavitev še nisem uporabljal, ker jih nisem
nikoli potreboval. In pod Polkni tudi ne, vsaj pod 98SE, ki jih imam
nameščene in neuporabljene na eni od kletnih kišt.

Ne padi takoj v depresijo in še naprej poskušaj z nastavitvami, le
potegni jih iz zagonskih datotek, registra, gonilnika ali česa
podobnega. Morda ti bo uspelo kot prvemu.

Hardver in softver je vedno butast le zato, ker ga je človek takega
naredil. Navadno v gonji po dobičku.

lp, Jože