[LUGOS] xorg.conf

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sun Jan 17 12:44:44 CET 2010

Samo trenutek! Ali hočeš reči, da se tega pač ne da nastaviti v ljinuksu? Hmmmmm..... Sem pa slišal, da se da v ljinuksu nastaviti čisto vse, kar ti pade na pamet in še kaj za povrh in to do zadnjega picajzla natančno. Da pa bi se ravno tegale ne dalo? Hmmmmm..... A nisem to že enkrat rekel? Ampak nič drugega mi ne pade na pamet. Razen če komentiram po indijansko: "Uf!"

Žalosten pozdrav pošilja

         Poni