[LUGOS] prekinitve

jelen_v_senci at yahoo.co.uk jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Jul 17 15:26:25 CEST 2009

Kriminalka se nadaljuje.

sem poskusil tole:
Najprej pogled na trenutne nastavitve:
[root na localhost /]# ethtool wlan0
Settings for wlan0:
No data available
Nato sem poskusil spreminjat po navodilih:
[root na localhost /]# ethtool --offload wlan0 rx on tx off
Cannot set device rx csum settings: Operation not supported
[root na localhost /]# ethtool --offload wlan0 rx on tx on
Cannot set device rx csum settings: Operation not supported
[root na localhost /]# ethtool --offload wlan0 rx off tx on
Cannot set device rx csum settings: Operation not supported
[root na localhost /]# ethtool --offload wlan0 rx off tx off
Cannot set device rx csum settings: Operation not supported
[root na localhost /]#

Hardware je: brezžični USB vmesnik: Zydas zd1201
Firmware je: zd1201-firmware-0.14-1mdv2007.0.noarch.rpm

Sploh sem imel pa vtis, da vse prekinitve ne sovpadajo s črnino.
TV test. Slika se je večkrat zataknila, ko je bilo v wiresharku vse zeleno. Nekajkrat pa je tekla dalje, kljub navalu črnine.

Na zdravje tovariši

                       Poni