[LUGOS] prekinitve

jelen_v_senci at yahoo.co.uk jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Jul 17 11:59:46 CEST 2009

Zdaj sem pa pogruntal. Pozabil sem instalirati grafični vmesnik, ki je pakiran posebej (wireshark-gnome). Najprej si ga nisem upal, ker piše, da je za Gnome (palčke). Jaz imam pa KDE. Ampak deluje.

In potem je bilo vse črno, kot si napovedal. No ja, ne čisto vse. Zdaj moram samo ugotoviti vzrok. Sam USB vmesnik zd1201 najbrž ni kriv, ker v Polknah XP dela v redu. Morda driver? Ali firmware?

Še en hec pa je ta, da včasih pride obdobje, ko tudi pol ure ali več dela v redu tudi v linuxu. Zdajle sem za poskus doldajal OOooo 3.1 v programu KGet. (V fc7.) Ves čas je bilo vse zeleno. Samo na začetku in na koncu prenosa je bilo malce sinjemodrega.

Saj res, malo je manjkalo, pa bi ti poslal 100 vrstic izhoda "žičnatega morskega psa". Huda solata je to. Še sreča, da je modulator - hočem reči moderator na počitnicah. Tako sem imel čas še enkrat premisliti in sem to "solato" preklical.

              Poni