[LUGOS] prekinitve

jelen_v_senci at yahoo.co.uk jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Jul 17 16:19:25 CEST 2009

Jejhata, jejhata, tako zabit pa celo jaz nisem. Za video sem šel pač na stran od RTV Ljubljana - prvi program - v živo. In ja, če dobro pogledamo, je to še vedno seamonkey. Najbrž ima kak plugin. Ja seveda, flash. Zadnje čase ima RTV Ljubljana vse v flashu. Samo posnete oddaje v arhivu lahko dobiš še preko windows media playerja, ki pa seveda ne dela v linuxu.

                         Poni