[LUGOS] KDE 4.2 rpm preko yum - update

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Wed Jan 28 19:34:41 CET 2009

--- On Wed, 28/1/09, Miha Tomšič <miha.tomsic na gmail.com> wrote:

> From: Miha Tomšič <miha.tomsic na gmail.com>
> Subject: Re: [LUGOS] KDE 4.2 rpm preko yum - update
> To: "Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list na lugos.si>
> Hojla!

> že dobavljiv v http://rpm.pbone.net/ (Fedora 10( - Live)).
> zalogi. Pred kako minuto sem preveril.
>
> Nimam Fedora 10 in yuma pri roki, ampak bojda se zadeva že
> dobi. Uporabiti moraš pravi repozitorij.
> http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?p=1156244
>
> Srečno, M.

Pravi repozitorij, praviš? No, pa poglejmo..... Aja, misliš na razne "testing" verzije. Ne bi, hvala. Pa saj bo najbrž sčasoma prišla roba tudi na repositorium "Fedora" ali pa "Updates". Bomo pa malo počakali. Tako zelo se pa spet ne mudi. Sploh pa imamo lep slovenski pregovor, ki pravi: "Ne stori danes, kar lahko odložiš na jutri."
     Ampak ko so pa KDE 4.2 napovedovali s takim pompom, pa še šampanjec ste pili na cyberfajfi ob izidu. No ja, vsaj mislim, da ste ga pili. Nekako nisem mogel priti, da bi ga še jaz dobil. Hoj, nekaj sem se spomnil. Ali bo ob izidu KDE 4.3 tudi fešta? Morda mi bo pa takrat uspelo kaj prikopitljati naokoli, da bomo skupaj trčili in bomo skupaj trčeni.

Mimogrede pa sem naletel še na vprašanje, ki je tudi mene mučilo. "Ali je mogoče vzporedno instalirati KDE 3.5.x in 4.2.x, tako da lahko potem preklapljaš med obema, kot lahko preklapaljaš na primer med KDE in palčki - hočem reči Gnome.
     In odgovor je bil: "Ne. žal ni preprostega načina. Lahko bi se celo reklo, da se to ne da."

Lep čokoladnotortni pozdrav pošilja

                    Poni

      Get the world&#39;s best email - http://nz.mail.yahoo.com/