[LUGOS] KDE 4.2 rpm preko yum - update

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Jan 28 19:17:02 CET 2009

...mesarija :)

Si preveril repozitorija fedora-updates-testing  ali morda  rawhide?

Naredi si prave prioritete -  poglej
sem:<http://wiki.centos.org/PackageManagement/Yum/Priorities>
fedora*, fedora-updates*  1, fedora-updates-testing 3-7, rpmfusion* 15,
za fedora-rawhide je primerna 85, vse ostalo pa vmes ali naprej po
eksponentni funkciji.

Lahko naletiš na ogromno težav, če po prioritetah premeščaš več
repozitorijev, ki niso fedorini, se zgodi pri dobaviteljih tretje strani.

BTW, pri nas ni novega snega skoraj nič. Menda ga je na Kozjanskem pol
metra.

Jože

P.S. Sorry, Mikka nisem bil up2thread. Pošiljam šele zdaj cut & waste.;)

Miha Tomšič pravi:
> Hojla!

> Nimam Fedora 10 in yuma pri roki, ampak bojda se zadeva že dobi.
> Uporabiti moraš pravi repozitorij.
> http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?p=1156244
>
> Srečno, M.

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!