[LUGOS] KDE 4.2 rpm preko yum - update

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Jan 28 20:03:13 CET 2009

3.5.x res odpade, ker je to večja nadgradnja. Tole je primer, na hitro
skopiran iz fedorinega howto-ja:

*|
su -c 'yum localinstall /|tsclient-0.132-4.i386.rpm|/'|*

1. Ergo, zloži si KDE 4.2 *.rpm v nek imenik in izvedi yum localinstall
na vseh paketih rpm. Najbolje bo, da si omisliš skripto na podlagi
gornjega primera.

2. Napol podobno, samo da narediš namesto localinstall lokalni
repozitorij prav tam in ga čisto lepo prijaviš v /etc/yum.repos.d/. V
desetki bo problem podpis (lahko sicer rečeš v .repo gpgcheck=0),
verjetno bo uporaben podpis kde.org. Potem narediš yum makecache in
namestiš kot z neta. Ta postopek velja tudi za druge programe, ki jih ne
dobiš poleg fedore, je pa zlasti priporočljiv za ves opensource, ki ga
še ni na njihovem wishlistu.

Jože

Matic Smerdu pravi:

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!