[LUGOS] Težava na WAN povezavi broadcast UDP 5491

pajek at pajcevina.net pajek at pajcevina.net
Sat Jan 24 05:40:43 CET 2009

On Fri, 23 Jan 2009 23:10:23 +0100, "Jože Klepec" <joze.klepec na siol.net>
wrote:
> Iztok Kham pravi:

> Jaz uporabljam WireShark. Drugače mi to zgleda kot hudo butast denial of

> server attack, ker so to sami izmenoma echo in ppoe paketki (pri meni,
> DSL, relacija PC-modem, fedora 9). Poskusi tudi narediti downgrade
> kakega paketa, apt-get to omogoča....
>
> Sicer čez T-2 slišim dosti pripomb, tokrat so ravnali profesionalno.
>
> Uživaj na snegu!
>
> Jože

No, sam sem sicer z T-2 zelo zadovoljen ... samo sem "biased".

Težavo sem pa sicer uspel rešiti ... sploh ni bil problem v portu 5491
ampak 137 (samba). Sem naredil en iptables DROP policy na WAN in sedaj se
nič ne pošilja več.

-- Iztok