[LUGOS] Težava na WAN povezavi broadcast UDP 5491

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sat Jan 24 22:12:10 CET 2009

pajek at pajcevina.net pravi:

> nastavit),

> No, sam sem sicer z T-2 zelo zadovoljen ... samo sem "biased".
>
> Težavo sem pa sicer uspel rešiti ... sploh ni bil problem v portu 5491
> ampak 137 (samba). Sem naredil en iptables DROP policy na WAN in sedaj se
> nič ne pošilja več.
>
> -- Iztok

Razumem, saj sem jaz tudi. Čez siol nimam pripomb, sem pri njih od 1998,
edino telefonsko pomoč imajo od vekomaj dokaj čudno zrihtano, včasih pa
so imeli dokaj čudne tiče tam. Njihov problem, zdaj pa sploh ko te
avtomatsko vrže na napačno pomoč za telefonijo.

Tega s portom 137 je google kazal polno, ni mi pa nič kazalo na to vižo.
Sam imam sambo namreč kar izklopljeno. Fino vedeti za naprej, thx.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!