[LUGOS] Težava na WAN povezavi broadcast UDP 5491

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri Jan 23 23:10:23 CET 2009

Iztok Kham pravi:
> Lep pozdrav!
>
> Danes sem naredil apt-get update na mojem Debian strežniku.
> Nekaj ur kasneje so me (prijazno) poklicali s T-2 (imam optiko 20/20),
> ker so ugotovili, da na mojem priključku nekaj ni v redu ...
>
> V glavnem prišli smo do ugotovitve, da mi strežnik pošilja boradcast na
> UDP portu 5491 in to kar veliko tega.
>
> netstat mi ni našel ničesar (oz. mogoče ga ne znam pravilno nastavit),
> prav tako ne tcpdump ...
>
> Kakšna ideja? Nekako moram to rešiti čimpreje, ker odhajam na bele
> strmine ...

> [...]
Jaz uporabljam WireShark. Drugače mi to zgleda kot hudo butast denial of
server attack, ker so to sami izmenoma echo in ppoe paketki (pri meni,
DSL, relacija PC-modem, fedora 9). Poskusi tudi narediti downgrade
kakega paketa, apt-get to omogoča....

Sicer čez T-2 slišim dosti pripomb, tokrat so ravnali profesionalno.

Uživaj na snegu!

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!