[LUGOS] Je drzavna uprava na .net?

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Wed Jan 14 10:16:07 CET 2009

Pozdrav,

da malo razširim debato o Linuxu. NA SLo-Tech forumu je nekdo napisal,
da je državna uprava na .NET-u in da se skoraj vse kar se zdaj razvija,
razvija na .NET-u.

Sicer obstaja projekt mono, vendar prenos .net aplikacij na mono ni 100%.

Zanima me, ali je zgoraj zapisano res. Ker če je res, je skrajno
nenavadno, da so odgovorni sprejeli tako odločitev, saj se je država
pred časom v resolucijah zavezala uvajanju odprte kode.

Če je to res, bi moral nekdo v državni upravi odgovarjati za takšno
odločitev. Zato me zanima ali je ta informacija točna ali ne.

lp, M.