[LUGOS] Linux

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Jan 13 18:03:38 CET 2009

Quoting "\"Jo?e Klepec\"" <joze.klepec at siol.net>:

> @Bla?: Za?eti je potrebno, kje in na kak?en na?in, pa ni pomembno.
> ?tejejo pike pri ?e tako majhnih projektih. Zaradi mene lahko ?tejete
> parlamentarna kosila ali porabo rolic in mila poslancev v njihovem
> WC-ju. Ni va?no, samo da je aplikacija odprtokodna. Do prehoda na
> odprtokodni spletni portal pa je od tam zanesljivo zelo dolga pot.

A se hecas ane??? Zaradi takih, ki tako razmisljajo imamo slovenija v lasti
Falcona, ki ga ne moremo niti ne znamo uporabljati... dali smo ga v najem za
nek drobiz, zdaj ko bo potreben redni servis ga bomo pa dobili nazaj,
ti pa jaz
bova pa placala ta servis.

Zakaj potemtakem bajte ne zacnejo graditi pri strehi? Dajmo najprej streho
naredit, ker jo imamo ze ravno pri roki.... pusti ti temelje za spomladi, zdaj
je premraz za vlivanje betona....

lp,B