[LUGOS] Linux

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Jan 13 10:55:53 CET 2009

christooss pravi:
> Nevem kolk spremljate Slo-Tech in/ali rtvslo
>
> http://slo-tech.com/forum/t340142

@christooss: Malo si mimo udaril s ponovnim odpiranjem.... Sploh nam tu
kdaj pa kdaj kdo razpre fijakarski pogled (hvala Miha!), kljub manjšim
nedovoljenim posegom v rednem programu na omenjeni TV, ki te in podobne
novice tudi režejo od teleteksta in poročil za širši veleumni narod. Pa
si naj piše sodbo sam, če more.... Catch22 je tudi v tem, da te
parlamentarna večina drugače mislečih hitro pohodi. Glej izračun v mojem
prejšnjem postu.

@Blaž: Začeti je potrebno, kje in na kakšen način, pa ni pomembno.
Štejejo pike pri še tako majhnih projektih. Zaradi mene lahko štejete
parlamentarna kosila ali porabo rolic in mila poslancev v njihovem
WC-ju. Ni važno, samo da je aplikacija odprtokodna. Do prehoda na
odprtokodni spletni portal pa je od tam zanesljivo zelo dolga pot.

Za konec: Sem že enkrat rekel, da bom pred odprtokodnim portalom in
kompletno odprto kodo v javni upravi v grobu. Ne mislim nič drugače -
zagotovo bom, sploh, ker imamo Urad za varstvo konkurence.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!