[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Sat Jan 10 10:47:51 CET 2009

> Ampak ne moremo se deliti na naše in vaše še
> znotraj odprtokodne skupnosti. Moje mnenje pa je....

Po mojem je lestvica zaželjenega početja v društvih nekako takale:

Različna mnenja: zelo zaželjeno (Vsi mislijo enako: nezaželjeno)
Civilizirana izmenjava različnih mnenj: zelo zaželjeno
Žalitve zaradi drugačnega mnenja: zelo nezaželjeno do prepovedano
Izmenjava argumentov brez demagogije: zelo zaželjen način komunikacije

Razmišljam pa o tem, v kolikšni meri je tale mailing lista res pravi
medij za reševanje takih vprašanj ... glede na to, kako poteka razprava,
se mi zdi, da ne preveč ... morda edino za to, da se srečajo mnenja, da
vidimo kdo kaj meni, kar tudi ni za odmet.

Verjetno bo res boljše v živo. Sam bom nehal smetiti po tej listi in se
bom lotil pisanja članka. Takoj ko naredim izpit, za katerega študiram,
bom skušal strniti te svoje (na trenutek razdrobljene) misli v celoto in
bom zadevo objavil. To bo mislim da najbolj konstruktivno.

Iztok