[LUGOS] Linux

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri Jan 9 21:28:22 CET 2009

Iztok Štotl pravi (in zelo površno citira mene):

S tem strelja precej mimo (kar boste videli tudi v spodnji niti,
november 2008). Naj se vsak definira kot želi, samo naj ne deluje
razdiralno, pa bo v redu. Ampak ne moremo se deliti na naše in vaše še
znotraj odprtokodne skupnosti. Moje mnenje pa je....
> Naj samo dodam moje mnenje, da morebitni izsledek te delovne študije ne
> bi bil preveč konstruktiven, če jo prav razumem. Ugotovili bi pač, da je
> uporaba odprtokodnih rešitev slovenskih javnih portalov taka in taka ...
> morda vseeno zanimiv podatek, vendar sam kot tak ne bi izboljšal stanja.
> Morda le kot kritika ... pa še te navadno ne spremenijo dosti ... pri
> nekaterih žal prej obratno ...

---tako se je lani zaključila podobna nit Pismo E-upravi---

...največ smo si krivi sami. Z nedelovanjem.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!