[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 17:22:59 CET 2009

On Fri, 2009-01-09 at 16:11 +0100, Martin Vuk wrote:
> Pravna zaščita in aktivna politika je spet domena države. Pa smo spet
> pri neosveščenosti DU.

Me veseli, da se strinjava pri oceni situacije ...

> Resno me zanima, ali je v LUGOSU kakšen interes in voljla organizacije
> dogodkov namenjenih bolj splošni publiki, kot samim sebi?

Mislim da ni stvar v interesu in volji. Ne poznam toliko članstva
Lugosa, vendar se mi zdi, da gre za zahteven projekt, ki ne more zrasti
samo "v garaži", tudi če se tam lahko začne. Za tako stvar je potrebnega
nekaj denarja, dosti znanja in politična volja tistih, ki to rešitev
pripustijo ali pa tudi ne.

Če se država res loti sprejemanja odprte kode v svoje sobane (ne le
zaradi pretveze, kot to počne sedaj), je to izredno zahtevno početje in
v začetku zahteva tudi finančni vložek. Po mojem pa je tako početje na
dolgi rok zelo profitabilno. Po letu 2012 v Munchnu ne bodo več rabili
vlagati v migracijske rešitve, ker bo osebje že navajeno novega sistema,
odpadel pa bo ogromen strošek licenc. A ima kdo kak link kake študije,
ki to zanesljivo prikaže ? Že po enostavni logiki mora tak sistem
omogočati ogromne prihranke za državno upravo, ko enkrat funkcionira,
vendar bi za to bilo potrebno pridobiti dokaze. Ker je Slovenija majhna
država, si lahko pri ogrodju pomagamo z Nemško rešitvijo, ker bi drugače
te analize preveč stale.

Kdo pa bi bil tisti, ki bi kaj takega spisal, pa ne vem ...

Iztok