[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 18:34:52 CET 2009

> Kje je Slovenija zdaj, lahko le ugibam. Bi me pa veselilo zadevo
> ponoviti s kakimi 20 prostovoljci, z različnimi brskalniki, kištami in
> operacijskimi sistemi. Sploh pa v okviru prej omenjenega podjetja... Ima
> kdo kako idejo?

Naj samo dodam moje mnenje, da morebitni izsledek te delovne študije ne
bi bil preveč konstruktiven, če jo prav razumem. Ugotovili bi pač, da je
uporaba odprtokodnih rešitev slovenskih javnih portalov taka in taka ...
morda vseeno zanimiv podatek, vendar sam kot tak ne bi izboljšal stanja.
Morda le kot kritika ... pa še te navadno ne spremenijo dosti ... pri
nekaterih žal prej obratno ...

Taka rešitev je dosti bolj na mestu ... nekaj konstruktivnega ... mi je
všeč ... če država ne zna, pa naj si najde tistega, ki bo znal.

Iztok