[LUGOS] Linux

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri Jan 9 18:11:53 CET 2009

Bravo.

Drugače mi take nitke mi dajejo ogromno snovi za premislek, če odmislim
današnjo polno luno, ki po malem zagotovo vpliva na frekvenco in
kvaliteto odgovorov, posebej pri nekaterih piscih
militantno-fundamentalistične narave.

Šalo na stran, po moji vsaj malček strokovni oceni smo bili tri leta
nazaj 38. na svetu glede splošne kvalitete državnega spletnega portala
(rangirana ocena slovenskega državnega portala, narejena za mojo diplomo
na Fakulteti za upravo, 13.4.2006, Primerjalna analiza državnih spletnih
portalov). Vse ocenjevane spletne strani sem shranjeval v arhiv, eno
kopijo imam shranjeno na CD-ju.

Načeloma je tako, da kjer je zadaj php koda, spletni portali uporabljajo
Linux ali drug odprtokodni sistem, asp podaljšek pomeni MS platformo. To
sta dve (tipični) skrajnosti. Vendar teh podrobnosti žal ni v tiskani in
zvezani diplomi - ker jih niso želeli videti, tudi niso zajete. Kvečjemu
so mestoma omenjene - če so. Razvidne so pa podrobnosti iz kopij
spletnih strani. Torej tudi sindrom fijakarskega konja.

Da ne govorim o povsem bizarnih podrobnostih, kot je izgled vodje države
na spletni strani za tujce ali oni za domačine.... Včasih zna biti še
bolj zanimivo in poslušaš tudi koračnice v skladu s političnim programom.

Kje je Slovenija zdaj, lahko le ugibam. Bi me pa veselilo zadevo
ponoviti s kakimi 20 prostovoljci, z različnimi brskalniki, kištami in
operacijskimi sistemi. Sploh pa v okviru prej omenjenega podjetja... Ima
kdo kako idejo?

Jože

Jure Koren pravi:

> Ustanovite podjetje, ki bo kos povpraševanju države po odprtokodnih rešitvah.
>
> Ki bo znalo integrirati vse, kar svetovna odprtokodna skupnost ponuja in
> izdelati specifične rešitve, ki jih naša državna uprava potrebuje.
>
> Ko bo podjetje imelo pogodbo z državo, da ji zrihta odprto informacijsko
> infrastrukturo, se javim za službo.
>
> lp,

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!