[LUGOS] Linux

Jure Koren jure at hehe.si
Fri Jan 9 17:52:16 CET 2009

On Friday 09 of January 2009 17:31:05 Iztok Štotl wrote:
> Na podlagi tega dokumenta, pa bi se nato lahko začel raznovrstni
> aktivizem. Tu pridemo na vrsto mi fundamentalisti, le da bo treba
> brzdati militaristične pobude.

Ustanovite podjetje, ki bo kos povpraševanju države po odprtokodnih rešitvah.

Ki bo znalo integrirati vse, kar svetovna odprtokodna skupnost ponuja in
izdelati specifične rešitve, ki jih naša državna uprava potrebuje.

Ko bo podjetje imelo pogodbo z državo, da ji zrihta odprto informacijsko
infrastrukturo, se javim za službo.

Jure Koren, unix developer