[LUGOS] Linux

Andraz Sraka a at aufbix.org
Fri Jan 9 17:53:59 CET 2009

re

.. v bistvu bom cisto tako neposredno padu v debato, pa nisem niti bral
vsega; ampak zgolj toliko po diagonali...

On Fri, 2009-01-09 at 16:11 +0100, Martin Vuk wrote:

> Resno me zanima, ali je v LUGOSU kakšen interes in voljla organizacije
> dogodkov namenjenih bolj splošni publiki, kot samim sebi?

Po svoje je, po svoje je potrebno Lugos jemati prej kot neko
neprofitno-ljubiteljsko organizacijo, ki se predvsem zanima za vse smeri
odprte kode, odprtih skupnosti, odprtih standerdov in idej; in to
poskusa promovirati ... linux sam po sebi je ze "pase" (to znajo danes
uporabljat ze 10 letni otroc)

Mislim par posameznikov se zelo prizadeva, da bi Lugos znal izpeljati se
kaksen odmeven (ali pa celo bolje obiskan dogodek); ampak se mi zdi, da
bi to bilo dosti lazje, ce bi se vsi vi, ki se tukaj spuscate v
"teoretiziranje", raje udelezili kaksnega Lugosovega dogodka ali pa celo
pomagali kaksnega izpeljati!! Kje so casi, ko je bilo vec druzenja??

Debata, ki ste jo tukaj naceli se mi zdi primerna za nadaljevati mogoce
celo v zivo; in mogoce je BarCamp Ljubljana 17.1.
<http://www.barcamp.si/> idealna prilika, da na to poglavje nekdo zacne
"provokativno" predavanje/debato/okroglo mizo!

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #212:

Of course it doesn't work. We've performed a software upgrade.