[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 12:22:07 CET 2009

> Se strinjam - gre za glasbene želje, čeprav ima ta uradnik neke
> konkretne razloge zakaj hoče uporabljat Maca, pa pustimo to.

Mislim da se s tem nikakor ne moreš strinjati. S tem se morda strinja
precejšnje število ljudi v javni upravi, vendar je tako razmišljanje
zelo problematično.

Vsaj na Lugosu moramo podprti reveža, ki hoče uporabljati nek drugi os
za branje službenega maila ... in takoj povedati tistim, ki njegovo
željo označujejo za glazbeno, kaj jim gre.

Ta njegova želja je legitimna. Če so že vsi drugi taki osli, da mu tega
ne privoščijo, pa je mislim da Lugos zadnji, ki bi smel podpirati tako
razmišljanje ...

Pa četudi gre za Mac OS ... je vsaj Unix ;) ... pa tudi Leopard, taka
fina zverinica ...

I.