[LUGOS] Linux

Alan Orlič Belšak alan.orlic at zd-lj.si
Fri Jan 9 12:31:05 CET 2009

Preprosto je razpravljati o tem, kako je vse boljše kot M$. Res je,
veliko stvari je boljših. Morda celo vse. In zakaj ga potem vsi
uporabljajo? Zato, ker je podkupil celotno državno upravo, večino
direktorjev privatnih firm? Ali zato, ker tako dobro dela na svoji
reklami? Ali je morda kaj tretjega?

Aja, pa če M$ tako dobro pokril javno upravo, se pravi, da morajo tudi
tam sistemci imeti narejen kakšen MSCE ali kaj podobnega, kar pomeni, da
niso totalno nesposobni. In poznam kar nekaj ljudi, ki so šli v javno
upravo ne zaradi svoje nesposobnosti, ampak zaradi tega, ker so hoteli
imeti urejen in normalen delovnik, pa čeprav za nižjo plačo.

Skratka, ko bo razpis zunaj (če sem prav razumel, še ni), se lahko
naprej pogovarjamo in razglabljamo. Morda se bo pa vse skupaj vseeno
splačalo.

Pa še vedno velja ponudba, če bi kdo rad o tem kaj pisal ..

Alan

Iztok Štotl pravi: