[LUGOS] Linux

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Fri Jan 9 12:46:58 CET 2009

Pozdrav,

> veliko stvari je boljših. Morda celo vse. In zakaj ga potem vsi
> uporabljajo? Zato, ker je podkupil celotno državno upravo, večino
> direktorjev privatnih firm? Ali zato, ker tako dobro dela na svoji

Jaz mislim, da se sistemci pač prilagodijo okolju v katerem so. Morda je
problem v šefih - če bi več zahtevali, bi se več naredilo. Vsekakor pa
bi se sistemci morali zavedati, da je njihova naloga da nudijo storitve,
ne pa da določajo standarde!

So le izvajalci in ne usmerjevalci.

Definitivno je pa problem v izobraževalnem sistemu. Ker sam učim na
fakulteti to lahko potrdim iz lastnih izkušenj:

http://matej.owca.info/odprta_koda_seminar/ (glej zadnji odstavek).

lp, M.