[LUGOS] Linux

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Jan 9 11:10:43 CET 2009

Quoting Iztok ?totl <iztok.stotl at guest.arnes.si>:

> MIslim da je to treba re?iti sistemsko. Uzakoniti je treba "strategic
> independence from software suppliers". Ko je to enkrat uzakonjeno, se ne
> more pojaviti nekdo in re?i, "jaz pa ne morem povezati tega prenosnika z
> Lotus Notes-om v centralni aplikaciji". Aha ... "daj prosim te napi?o to
> izjavo na papir" in ga enostavno prijavi? na in?pekcijo.

O tem si pisal ze mesec nazaj in sem ti napisal nazaj, da strategije ne mores
uzakoniti! S stalisca "vztrajnosti" bi bilo to res najbolje ampak to ne gre
tako. Lahko se napise pismo o nameri oziroma se bolje pogodbo, ki bo
zavezujoca
in bo imela rok trajanja recimo 10 let. To je pa tudi vse kar se da
narediti. To
je pa spet zoprna rec, ker za pogodbo rabis dva. Kdo bosta torej ta
dva? Najraje
koalicija in opozicija. Amapk to moras spet omejiti na trenutno koalicijo in
trenutno opozicijo. Pa smo spet tam... samo upamo lahko da bo trenutna
koalicija zdrzala vsaj en mandat.

> ?E je volja, so tudi sredstva. Trenutno volje ni dovolj in se zato po
> nepotrebnem zapravlja moj davkopla?evalski denar, ki ga ne zaslu?im na
> lahek na?in.

Kaj mislis s tem "sredstva"? Sredstva kot pojem za doseganje cilja ali
konkretno
  denar? Ce mislis na denar, ki ga omenjas v naslednjem stavku, ga je vedno
zadosti.

lp,B