[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 11:33:49 CET 2009

On Fri, 2009-01-09 at 11:10 +0100, Blaz Podrzaj wrote:

> O tem si pisal ze mesec nazaj in sem ti napisal nazaj, da strategije ne mores
> uzakoniti!

Lahko pa uzakoniš neko strateško, realno pot, recimo ji pot
inetoperabilnosti. Uzakoniš jo v obliki realnih projektov, ki omogočajo
inteoperabilnost, ki jo potem z zakoni ščitiš.

Mislim da se lahko vsaj na teoretični ravni strinjš, da je to možno.

Jaz menim, da je to to:
http://osor.eu/case_studies/declaration-of-independence-the-limux-project-in-munich

Ta dokument + ziljone pravilnikov in jasnih obvez, beri aktivne
politike, ki je namenjena zmanjševanju stroškov, povečevanju agilnosti
in konkurenčnosti programskih rešitev v javni upravi.

> S stalisca "vztrajnosti" bi bilo to res najbolje ampak to ne gre
> tako. Lahko se napise pismo o nameri oziroma se bolje pogodbo, ki bo
> zavezujoca in bo imela rok trajanja recimo 10 let. To je pa tudi vse kar se da
> narediti.

Morda je to vse, pa to nikakor ni malo !! TO so nemci napravili leta
2001 in leta 2012 bodo imeli vse računalnike na OO in 80% klientov bo
furalo LiMux. To se mi zdi ogromna stvar in sem navdušen. Strinjam se s
tabo in tako je bilo tudi pri nemcih, da je do tega bilo potrebno dosti
dela in 11 let !! To ni eostavna reč in zahteva dosti dela.

>  To je pa spet zoprna rec, ker za pogodbo rabis dva. Kdo bosta torej ta
> dva? Najraje koalicija in opozicija. Amapk to moras spet omejiti na trenutno koalicijo in
> trenutno opozicijo. Pa smo spet tam... samo upamo lahko da bo trenutna
> koalicija zdrzala vsaj en mandat.

To nas v bistvu niti ne tako zanima. Pomembno je mnenje, ki ga oddamo od
sebe. Ni v naši moči da vodimo državo, to je prepotentno. Lahko pa mi,
kot interesna skupnost povemo neko kompetentno mnenje, to pa je v naši
moči in skoraj mislim da že tudi dolžnost.

> Kaj mislis s tem "sredstva"? Sredstva kot pojem za doseganje cilja ali
> konkretno denar? Ce mislis na denar, ki ga omenjas v naslednjem stavku, ga je vedno
> zadosti.

MIslim seveda na sredstva kot pojem za doseganje cilja ;)

Iztok