[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 10:37:47 CET 2009

> Mislite, da bo šef toleriral zaposlene, ki se bodo pritoževali, da z
> novimi stroji pa ne bodo delali? Če nočejo, imajo v kadrovski službi na
> voljo knjižico, pa zdravo.

Tako enostavno je to, se strinjam s tabo. Problem je v šefu. Vsako
njegovo izgovarjanje pa je prazno.

> Tipi sploh vedeli niso, da se da Lotus Notes Client za Windows poganjati
> preko Wine (Darwine) oz., da obstaja tudi verzija za Linux in MAC OS!
>
> Takim "sistemcem" bi jaz pokazal rdeč karton.

MIslim da je to treba rešiti sistemsko. Uzakoniti je treba "strategic
independence from software suppliers". Ko je to enkrat uzakonjeno, se ne
more pojaviti nekdo in reči, "jaz pa ne morem povezati tega prenosnika z
Lotus Notes-om v centralni aplikaciji". Aha ... "daj prosim te napišo to
izjavo na papir" in ga enostavno prijaviš na inšpekcijo.

Če pa ima država resno strategijo interoperabilnosti, ne samo neko
neobvezno izjavo o zavezanosti odprtim standardom (ki je po mojem
škodljiva in služi le za krinko, ker daje vtis, kot da je ta uprava res
odprta za odprto kodo in standarde, pa v bistvu ni), ti tak človek lahko
odgovori z:

1. sicer to danes še ni možno, bo pa po naših načrtih možno leta 2012
(to je zapisano v zakonskem aktu ali nekem ne vem kakem pravilniku !),
ker delamo na tem, smo resno zavezani interoperabilnosti in imamo jasne
načrte za izvedbo tega. Ti načrti niso samo deklaracije, so zavezujoči
tudi za nas in nas lahko prijavite na inšekcijo, če ne bo tako.

2. trenutno je to verjetno že možno, prosim te, da se obrneš na naš urad
za interoperabilnost, ki se trudi s pospeševanjem teh rešitev, mislim da
smo ravno končali razpis za orodje, ki bo to omogočalo. Naša država s
svojimi razpisi (beri denarjem) podpira razvoj interoperabilnosti, ki e
prvi pogoj, da sploh lahko zaživijo standardi.

ČE je volja, so tudi sredstva. Trenutno volje ni dovolj in se zato po
nepotrebnem zapravlja moj davkoplačevalski denar, ki ga ne zaslužim na
lahek način.

Iztok