[LUGOS] Tiskanje

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Mon Jan 5 12:06:00 CET 2009

Tiskalniški gonilnik za Linux ima verjetno drugačen način (algoritem ali
spodnjo mejo, vseeno) preverjanja tinte ali tonerja. Stvar ni problem,
pri tiskalnikih na tinto je kakih 3-5% tinte celo koristno pustiti v
kartuši (da se ne zasuši pred menjavo). Porabiš pač, ko imaš kartušo pri
roki.

Obstajajo pa tudi predelave za žejne tiskalnike, nekakšni rezervoarji in
črpalke direktno v kartuše.

Jože

Gregor pravi:
> Lep pozdrav
>
> Zanima me ali morda kdo ve v čem je problem.
>
> Na Ubuntu 8.10 imam priključen tiskalnik HP D2300, ki je v skupni
> rabi.  Na isti PC je priključen tudi laserski tiskalnik.
> Tiskanje poteka normalno iz vseh Linux PCjev in MS PCjev.
>
> "Težava" nastopi takrat, ko je kartuša že skoraj prazna. Vsi PCji na
> katerih je OS Linux normalno tiskajo.
> Na PCjih na katerih je nameščen OS Windows tiskajo brez uporabe barve,
> ki je  je malo.
>
> Rešitev je seveda menjava omenjene kartuše, vendar me moti, da lahko
> [...]

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!