[LUGOS] Tiskanje

Gregor gregor.marinic at gmail.com
Sun Jan 4 21:24:48 CET 2009

Lep pozdrav

Zanima me ali morda kdo ve v čem je problem.

Na Ubuntu 8.10 imam priključen tiskalnik HP D2300, ki je v skupni rabi.
Na isti PC je priključen tudi laserski tiskalnik.
Tiskanje poteka normalno iz vseh Linux PCjev in MS PCjev.

"Težava" nastopi takrat, ko je kartuša že skoraj prazna. Vsi PCji na
katerih je OS Linux normalno tiskajo.
Na PCjih na katerih je nameščen OS Windows tiskajo brez uporabe barve,
ki je  je malo.

Rešitev je seveda menjava omenjene kartuše, vendar me moti, da lahko
naredim še veliko izpisov kadar uporabljam Linux.
Druga rešitev je na vse PCje instalirati Linux...  ;)

Poskusil sem vstaviti novo kartušo (vse dela)  in nato nazaj staro,
vendar se ne da.  "Je pogruntal :)"

Zadeva ni življenjskega pomena je pa zanimiva.

HVALA

   Pozdrav
    Gregor

    ubuntu 8.10