[LUGOS] Tiskanje

polz polz at aufbix.org
Tue Jan 6 22:59:05 CET 2009

On Sunday 04 January 2009 21:24:48 Gregor wrote:
> Lep pozdrav
>
> Zanima me ali morda kdo ve v čem je problem.
Nisem siguren, da bom v nadaljevanju odgovora govoril resnico.
> "Težava" nastopi takrat, ko je kartuša že skoraj prazna. Vsi PCji na
> katerih je OS Linux normalno tiskajo.
> Na PCjih na katerih je nameščen OS Windows tiskajo brez uporabe barve,
> ki je  je malo.
Ugibal bi, da je razlog v gonilniku za printer pod Okni. Če printer namreč
daješ v skupno rabo prek sambe, ima vsak klient nameščen gonilnik, prek mreže
pa potem pošilja tiskalniku ukaze.

Verjetno bo najbolje, da si prebereš:
http://www.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/CUPS-printing.html
, še posebej oddelek Windows Terminal Servers (WTS) as CUPS Clients.

Upam, da bo tole pomagalo.