[LUGOS] Konflikt - phonon-xine - 4.1.3

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Jan 2 23:10:20 CET 2009

Madonca, to je pa kot zacoprano. Prisegel bi, da te nastavitve prej ni bilo tu. Mislim namreč na avtomatično preverjanje slovnice. Šele zdaj sem ga našel. V firefoksu. Tule: "Edit/Preferences/Advanced/General - Check my spelling.....". Ampak najbrž je bil vedno tukaj. Morda je pa hudič sedel na njem, da ga jaz nisem našel.

     Poni