[LUGOS] KDE 4.2 - 4.3

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Feb 4 10:00:43 CET 2009

Miha Tomšič pravi:
> Hojla!
>
> A bi lahko že nehali ponavljati vsa ta zgražanja in ugibanja okrog KDE
> 4.x?!? Distribucije so prešaltale na 4.0, ker ga je lažje nadgraditi
> na 4.1 in naprej na 4.2. Krivi so pa še pritiski "trga", "kdaj bo že
> ta kde4, ki zgleda kot vista in OSX skupaj". To je vse. Zato se je
> vsem tako mudilo, da so servirali na pol kuhano ribo. GNOME pa servira
> na pol razkuhan suši. Stvar okusa, kaj vam bolj tekne.
>
> Zakaj pa ni fedora ponudila možnosti izbire med KDE 3.5 in 4.x, je pa
> njihova strateška odločitev. So se izognili dvojnemu delu in reševanju
> [...]
Mikka, do Fedore 10 ibid kot ti, Linus in marsikdo drug. Potem pa
Gnome=gravž - s to žalostjo, da je Fedorina ekipa zasrala odvisnosti (ko
bi le lahko popolnoma odstranil Gnome, ampak to je snov za drugo nit).
Kar se datumov tiče, so okvirni.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!