[LUGOS] nastavitve in username

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Feb 3 18:46:47 CET 2009

Ko sem enkrat nadgrajeval fedoro, sem si zaželel drug username. Nisem pa
hotel uničiti podatkov.

Zato sem to prvič naredil precej kasneje pred nadgradnjo kde-ja na 3.5.3
preprosto s specifikacijo uporabniškega imenika in kopiranjem
pomembnejših datotek s Konquerorjem. Šlo je za silo, samo Firefox in
thunderbird sta marsikaj pozabila, mnogo stvari je bilo potrebno
nastaviti na novo.

Nato sem začel razmišljati, kako temu narediti obvoz. Najprej sem
poskusil s kopiranjem nastavitev sem in tja, kar zveni logično. Ni šlo,
uničil sem si uporabnika, ki je zablokiral pod kde in sem bil prisiljen
uporabljati Gnome. Tega sem se rešil na spodnji način.

No, takrat še nisem poznal (ali sem bil malo preveč ignorantski) do
ukaza cp. Sem pa po nadgradnji na fedoro 10 sklenil to reč ugonobiti.
Prenesel sem si podatke na  /home/novi s /home/stari (saj resnična imena
niso važna, gre za ilustracijo).

No, cp ima več pomembnih opcij:
-u(pdate)  == osveži
-v(erbose) == natančen izpis
-c(ontext, security) == ohrani kontekst, varnost
-p(reserve ATTRIBUTES mode, owner, group, timestamps) == ohrani način,
lastnika, skupino, časovne oznake
--preserve (privzeto -p) == način,
Vsem, ki si želijo storiti tak korak, priporočam za grobo osnovo
korenski terminal ali pa zagon v reševalnem načinu, ustrezen chroot in
potem gremo:
mkdir /home/novi
cp -ruv --preserve all /home/stari/*.* /home/novi #ne skopira skritih
datotek in imenikov!
mkdir /home/novi/.thunderbird
mkdir /home/novi/.mozilla
cp -ruv --preserve all /home/stari/.thunderbird/*.*
/home/novi/thunderbird #thunderbird, pravila, pošta, razširitve -
skratka vse!
cp -ruv --preserve all /home/stari/.mozilla/*.* /home/novi/mozilla
#mozilla-firefox, priljubljene, razširitve, teme - vse!

Če ima kdo kako podobno rešitev, naj jo prosim doda. In fino bi bilo, če
zvem kaj je še pomembnega takole pokopirati ali ponastaviti. Zaenkrat mi
deluje vse kar je pomembnega.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!