[LUGOS] KDE 4.2 - 4.3

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Feb 4 08:56:39 CET 2009

Hojla!

A bi lahko že nehali ponavljati vsa ta zgražanja in ugibanja okrog KDE
4.x?!? Distribucije so prešaltale na 4.0, ker ga je lažje nadgraditi
na 4.1 in naprej na 4.2. Krivi so pa še pritiski "trga", "kdaj bo že
ta kde4, ki zgleda kot vista in OSX skupaj". To je vse. Zato se je
vsem tako mudilo, da so servirali na pol kuhano ribo. GNOME pa servira
na pol razkuhan suši. Stvar okusa, kaj vam bolj tekne.

Zakaj pa ni fedora ponudila možnosti izbire med KDE 3.5 in 4.x, je pa
njihova strateška odločitev. So se izognili dvojnemu delu in reševanju
prehajanja. Zato Fedora 9 nima problemov z nadgradnjo na KDE 4.1, ki
je pa spet "dobri stari" KDE.

Ampak Linus je začel uporabljati GNOME! Ueee! Pa kaj?!? Jih bo že
izučilo, če se jim bo zdelo vredno.

Tudi jaz sem ga začel uporabljati zaradi KDE 4.0 pa ne bomo jokali
zaradi tega. Na eni mašini sem itak ostal na 3.5, na drugih zdaj
prehajam spet nazaj na KDE 4.1.4 oz. 4.2 - odvisno od distribucije.
Programi so isti, samo screensaverji so drugi. Nautilus mi je zdaj
celo bolj všeč kot delfin.

Pa drugič datume izhajanja distrotov in namizij prej preverite :P

Srečno, M.