[LUGOS] PSPP

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Wed Apr 8 22:09:38 CEST 2009

2009/4/8 "Jože Klepec" je napisal:

> Glede PSPP projekta - začeti je potrebno najprej z začetnimi bugfixi, ga
> pripeljati vsaj do različice 0.8.x, ga tam nekje začeti sloveniti,

S tem se popolnoma strinjam.

> potem pa se bo državi le razvezal mošnjiček.

Mošnjiček se ne bo nikomur razvezal sam od sebe. Ce pa pokazes nekaj
zanimivega in ga prepricas v koristi ...

Prej bi rekla, da v Sloveniji manjka dobrih programerjev odprtega
softvera kot denarja, ki bi ta razvoj podpiral, in da bi z veseljem
podpirali več odprtokodnih projektov, če bi se res razvijali v
Sloveniji. Nenazadnje bi lahko potem neko slovensko ministrstvo
financiralo razvoj vsega odprtega softvera od OpenOffice-a do
Ubuntuja, ne da bi Slovenci mignili s prstom.

Tisoč evrov se mi ne zdi veliko (s tem ravno pokrijes udelezbo na
konferenci, nakup enega prenosnika ali en manjsi do srednje velik
promocijski dogodek programja). Ne vem, kaj to programerjem samega
PSPP-ja pomeni, ampak vsaj dve ideji mi prideta na misel:
- Google Summer of Code sponzorira nekajkrat vec denarja, ceprav je
letos ze prepozno za prijave
- Ce poznas kogarkoli, npr. iz akademskih krogov, ki je zanesenec
odprte kode in ki dela na projektu, kjer se uporablja SPSS, lahko ta
denar prikazejo kot strosek projekta.

Ce delas na nekem projektu, vrednem 10.000 EUR, si lahko privoscis
"autsorsanje" dela projekta razvijalcem v tujini, tezko pa kandidiras
na slovenskem razpisu, kjer naj bi se vse delo opravilo v tujini.

Mojca