[LUGOS] PSPP

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Wed Apr 8 22:53:53 CEST 2009

Pozdrav,

Da, tako je tudi moje razmišljanje. BTW, dajte buge reportat (meni ali
pa direktno avtorjem projekta na Savannah).

Jaz sem recimo prijavil bug, da ne zna importat slovenkih znakov v
CP-1250 encodingu ter predlagal rešitev (ker ima SPSS tukaj neke neumne
specifike) in so zadevo pofixali v 10 dneh.

> Ce delas na nekem projektu, vrednem 10.000 EUR, si lahko privoscis
> "autsorsanje" dela projekta razvijalcem v tujini, tezko pa kandidiras
> na slovenskem razpisu, kjer naj bi se vse delo opravilo v tujini.

Če bi se zadeve lotili slovenski razvijalci je to super. Jaz sem le
razmišljal bolj v smeri da je bolj smiselno denar dati nekomu, ki kodo
in projekt že pozna "v nulo" kot nekomu, ki bo tretjino denarja porabil
za to, da se bo s projektom šele pobliže spoznal.

Žal jaz nisem programer, če bi bil pa kdo pripravljen sodelovati pa
lahko precej pomagam s statističnim znanjem.

lp, M.