[LUGOS] PSPP

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Apr 8 20:17:33 CEST 2009

Mojca Miklavec pravi:

> Vprasanje ni tako zelo retoricno. Nam je lani uspelo priblizno to, o
> cemer sprasujes, vendar je bila situacija nekoliko specificna.

...ni bistveno...

> [...]
> projekta iz drugih virov in drugic ne mores pretirano enostavno
> "autsorsat" vsega skupaj in javno povedat, da pac sam nisi nicesar
> naredil.
>
> Ce fakulteti ni problem dat denarja za N komercialnih licenc, morda
> lahko tudi razvijalci PSPP-ja ponudijo "licenco" oz. support, ki ga
> potem fakulteta placa iz istega vira kot ostale licence.
>
> Meni se tudi zdi skoda, da fakulteta da kar nekaj denarja za licence,
> o tem, da bi kdo dal kaksen prispevek za prosto programje, ceprav ga
> na veliko uporabljajo in so (dobesedno) odvisni od njega, pa nikomur

Sicer bi bilo pa precej bolje in ekonomičnejše za Ministrstvo razviti
tisto, kar že imajo (gledam skozi njihova očala). Tak paket je DEXi, ki
ga razvija g. Marko Bohanec na IJS in je freeware do neke mere (za
zasebno uporabo). Ima pa tudi zoprne omejitve (sklad), ki ga naredijo
neuporabnega za večje število spremenljivk. Dobite ga na strani
<http://www-ai.ijs.si/MarkoBohanec/dexi.html>, kjer je na voljo tudi
kontakt do avtorja. Pred nekaj leti (točneje v štartu 2005, ko sem delal
koncept) je bil ta paket glavna opcija za izdelavo analize pri moji
diplomi. In je pogorel, ker je bil model zanj prezapleten, meni pa se ni
dalo računati ročno.

PSPP (za fedoro 10) sem si namestil pred nekaj urami, malo stestiral, in
je pogorel po prvem testu (hrošč). Je pa že zdaj jasno, da je dobro
zastavljen in je zadeva vsaj trikrat bolj enostavna kot programiranje
IF() stavkov v OOo Calcu ali MS Excelu (v petdeset nivojev, haha - rabiš
živce, glej nazaj). Vse iz priročnika mi diši na C, skrižan s
Clipperjem, Calcom in vsem ostalim kar znam, kar je dokaj luštno. Že iz
hitrega pogleda vidim, da bo vse enako ali še bolj pregledno. Me pa
zanima, katera različica je zadnja res stabilna, ker se trenutni "fix"
malo sesuva in me ima, da bi si prevedel kar .tar.gz snapshot.

Glede PSPP projekta - začeti je potrebno najprej z začetnimi bugfixi, ga
pripeljati vsaj do različice 0.8.x, ga tam nekje začeti sloveniti, potem
pa se bo državi le razvezal mošnjiček. Do takrat ne po moje ne bo nič,
so preveč vohrni oni tam na zgornjih okopih. Pahor naj pa upošteva prvi
odstavek, če je še kje drugje rdeč kot samo pod kožo.

Jože

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.