[LUGOS] PSPP

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Wed Apr 8 12:02:02 CEST 2009

2009/4/7 Matej Kovacic je napisal:
> Pozdrav,
>
> https://slo-tech.com/clanki/09006/
>
> govoril sem z razvijalci in razvoj nekaj najpomembnejših funkcij, ki še
> manjkajo bi znesel nekaj 1000 EUR.
>
> Seveda je iluzija pričakovati, da bi ta denar zagotovila npr. univerza
> in s tem zmanjšala potrebo po številu licenc za SPSS. Denar za licence
> pač daje država.
>
> Obstaja v Sloveniji kdo (ali se morda bliža kakšen razpis), ki bi
> zagotovil finančna sredstva za kaj takega? In glede razpisa - ali se
> lahko prijavi slovenska organizacija, ki pa potem večino denarja nameni
> [...]

Vprasanje ni tako zelo retoricno. Nam je lani uspelo priblizno to, o
cemer sprasujes, vendar je bila situacija nekoliko specificna.

Za organizacijo manjse konference in nekaj kodiranja smo lani dobili
denar na stirih (petih) razpisih ter od nekaj sponzorjev, in ker smo
delali na bolj ali manj prostovoljni bazi ter jedli in spali na
nekomercialni lokaciji, smo na koncu priblizno tisoc evrov prihranili
in jih donirali sorodnemu drustvu v tujini.

Med drugim smo dobili denar tudi na razpisu Ministrstva za visoko
solstvo, znanost in tehnologijo za razvoj odprte kode. To bi bil pravi
razpis (ce letos sploh bo - obcutek imam, da bo letos zunaj samo tisti
razpis za par milijonov), vendar prvic potrebujes 25% vrednosti
projekta iz drugih virov in drugic ne mores pretirano enostavno
"autsorsat" vsega skupaj in javno povedat, da pac sam nisi nicesar
naredil.

Ce fakulteti ni problem dat denarja za N komercialnih licenc, morda
lahko tudi razvijalci PSPP-ja ponudijo "licenco" oz. support, ki ga
potem fakulteta placa iz istega vira kot ostale licence.

Meni se tudi zdi skoda, da fakulteta da kar nekaj denarja za licence,
o tem, da bi kdo dal kaksen prispevek za prosto programje, ceprav ga
na veliko uporabljajo in so (dobesedno) odvisni od njega, pa nikomur
ne pade na pamet.

Mojca