[LUGOS] php hash - zamenjava sistemskega in samba gesla v ldap-u

Janez Trenz alte at aufbix.org
Wed Sep 10 00:06:08 CEST 2008

Dne sobota 6. septembra 2008 je Janko Harej napisal(a):
> Zdravo,
>
> rad bi naredil php skripto za resetiranje gesla v ldap-u. Potrebujem torej
> funkcijo, ki bi določen random string (za test sem si vzel string pinkop)
> ustrezno obdelal, da bi dobil:
> - LM in NTLM hash - Samba gesla - sem dobil in dela
> - SHA1 hash - sistemsko geslo - ne vem, kaj uporabiti

Samba zna spremeniti tudi sistemsko geslo, ko si uporabnik spremeni svoje
Samba geslo ali pa mu ga spremeni recimo root. Seveda je Sambi to potrebno
povedati v konfiguraciji.

Lahko pa seveda namesto lokalnih gesel za sistemske uporabnike uporabiš isti
LDAP strežnik kot za Sambo. Potrebno bi bilo ustrezno nastaviti NSS in PAM.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte                    o      _     _         _
alte at aufbix.org               __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)