[LUGOS] Prikaz podatkov iz MySQL-a na internetu

Damir Dezeljin dev at dezo.org
Sun Sep 7 19:22:14 CEST 2008

Hoj,

Imam kup nekih casovno in geografsko vezanih podatkov v MySQL bazi. Casovno
in geografsko pomeni, da vsak set podatkov ima sigurno atributa cas in
koordinate (beri spodaj ...).

Te podatke moram prikazati na spletu. Za nekatere moram tudi omogociti neka
vnosna polja tako za search kot za vpis dodatnih podatkov.
Navedeno lahko seveda naredim v PHP-ju, a bi se rad izognil mukotrpnemu
'rocnemu' pisanju handlov za input forme, itd. Zato iscem boljse
alternative.

Naletel sem na idejo uporabe XUL-a (Mozilla frameworka) za prikaz tako
podatkov kot vnosnih polj. Po nekajurnem branju dokumentacije (NISEM se se
poglobil) sem ugotovil (lahko se motim), da podatke je najlazje iz nekje
prebrat z JavaScript-om in jih tako dati v XUL formo. Slednje mi je zbudilo
asociacijo na Web Servise. Tako me zanima, ce ima kdo izkusnje s tem - torej
kako iz JavaScript-a brati podatke iz WebServisa (morda celo kako to
nafilati v XUL). Se bolj me zanima kako stvar gre v nasprotno smer, torej
XUL -> WebServis za vpis v bazo.

Pojavi se mi tudi vprasanje, ce je sploh mozno uporabiti kaksno Web Servis
avtentikacijo ali podobno iz JavaScript-a (o tem dvomim).

BTW: Prej sem napisal geografski podatki - razmisljal sem, da bi to prikazal
na kaksni mapci kot npr. Google Maps. Ima kdo izkusnje s tem?

Seveda bom vesel tudi kakrsnegakoli drugega nasveta kako se stvari lotiti
(torej XUL ni nuja).

Hvala in lp,
Damir