[LUGOS] php hash - zamenjava sistemskega in samba gesla v ldap-u

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Sat Sep 6 17:09:06 CEST 2008

Zdravo,

rad bi naredil php skripto za resetiranje gesla v ldap-u. Potrebujem torej
funkcijo, ki bi določen random string (za test sem si vzel string pinkop)
ustrezno obdelal, da bi dobil:
- LM in NTLM hash - Samba gesla - sem dobil in dela
- SHA1 hash - sistemsko geslo - ne vem, kaj uporabiti

Google je dobil rešitev za Samba gesla, nekako pa ne najdem ali ne vem, kako
narediti SHA1 hash v php-ju.

Skripto prilagam v priponki, rezultat izvajanja pa najdete na
http://web.tsc.si/test/test.php za primer stringa "pinkop"

Delovanje sem testiral enostavno tako, da sem izračunane hashe vstavljal v
ldap in testiral sistemsko prijavo.

Čim bi ustrezno funkcijo dobil, bi implementiral resetiranje v smislu -
pozabil sem geslo, vpišem mail, dobim potrditev, kliknem, v ldap se vpiše
novo samba in sistemsko geslo in uporabnik dobi mail z novim geslom. Nekako
na spletu ne najdem neke rešitve, torej jo moram spesniti sam.

Nasveti in usmeritve zelo zaželene.

hvala in lp
--
Janko Harej