[LUGOS] Prikaz podatkov iz MySQL-a na internetu

Matija Grabnar matija+lugos at serverflow.com
Sun Sep 7 20:36:56 CEST 2008

Damir Dezeljin wrote:
> Te podatke moram prikazati na spletu. Za nekatere moram tudi omogociti
> neka vnosna polja tako za search kot za vpis dodatnih podatkov.
> Navedeno lahko seveda naredim v PHP-ju, a bi se rad izognil
> mukotrpnemu 'rocnemu' pisanju handlov za input forme, itd. Zato iscem
> boljse alternative.
Najvec dela si bos prihranil, ce bos uporabil kaksen PHP MVC
(model-view-controller) framework.
Sam nimam izkusenj z njimi, je pa primerjalna tabela z opisom kopice
takih frameworkov na
http://www.phpwact.org/php/mvc_frameworks
> Naletel sem na idejo uporabe XUL-a (Mozilla frameworka) za prikaz tako
> podatkov kot vnosnih polj.
S pisanjem v XULu nimam izkusenj. Ali ti bo zadeva delala za uporabnike,
ki imajo IE? Ali pa si se jim odpovedal ze zaradi narave podatkov?
> Po nekajurnem branju dokumentacije (NISEM se se poglobil) sem ugotovil
> (lahko se motim), da podatke je najlazje iz nekje prebrat z
> JavaScript-om in jih tako dati v XUL formo. Slednje mi je zbudilo
> asociacijo na Web Servise. Tako me zanima, ce ima kdo izkusnje s tem -
> torej kako iz JavaScript-a brati podatke iz WebServisa (morda celo
> kako to nafilati v XUL). Se bolj me zanima kako stvar gre v nasprotno
> smer, torej XUL -> WebServis za vpis v bazo.
Nikar ne pisi tega od nic - raje uporabi kaksen ze obstojec Ajax
library. Moj najljubsi je jquery
( http://www.jquery.com/ )  Tukajle je nekaj idej:
http://www.webdesignerwall.com/general/javascript-in-modern-web-design/
> Pojavi se mi tudi vprasanje, ce je sploh mozno uporabiti kaksno Web
> Servis avtentikacijo ali podobno iz JavaScript-a (o tem dvomim).
Autentikacijo lahko das v cookie, ali pa jo posljes kot parameter v
zahtevi. Ne vidim, zakaj bi bil to problem.
> BTW: Prej sem napisal geografski podatki - razmisljal sem, da bi to
> prikazal na kaksni mapci kot npr. Google Maps. Ima kdo izkusnje s tem?
Pred par leti sem se s tem ukvarjal. Trenutno nimam nobenega primera pri
roki, ampak kolikor se spomnim, je na webu precej primerov in z
enostavnim posnemanjem se je ta zadeva dala narediti zelo hitro.