[LUGOS] Prikaz podatkov iz MySQL-a na internetu

Damir Dezeljin dev at dezo.org
Sun Sep 14 02:36:08 CEST 2008

Hvala Matija!

> MVC
Prebral sem veliko primerjav ter nasvetov o razlicnih PHP MVC
implementacijah. Najbolj zanimive se mi zdijo Solar, Zend in PHPCake. Prvi
mi je vsec, ker je nov in torej nima nima nobenih korenin iz PHP4. Podobno
velja za Zend.
Kljub temu sem se odlocil narediti manjsi prototip v PHPCake. Za to sem se
odlocil zaradi super demota, ki sem ga nasel na
https://www6.software.ibm.com/developerworks/education/os-php-cake1/index.html

Baje, da nov Mambo tudi uporablja PHPCake. Glede na to, da bom verjetno
moral vsaj del prikaza podatkov uvrstiti v Joomla CMS, upam, da si bom z
omenjeno navezavo pomagal (Mambo -> Joomla <- PHPCake) predvsem, da bi
uporabil centralno shrambo uporabnikov.

> XUL
Stvar izgleda zelo uporabna. Obstaja tudi ActiveX kontrola za IE, ki pa zal
ne dela najbolje v 'elevated security mode' (URL-ji tipa chrome://). Tak
mode omogoca brskanje po disku, popupe, itd. oz. po domace vse kar zna
delati stand-alone aplikacija.
Simpaticno je tudi to, da se fantje trudijo portirati oz. pripraviti Firefox
za mobilne naprave (GSM-je, itd.). To bi pomenilo, da bi XUL delal tudi tam.
Zal se nisem uspel raziskati kako povezovati XUL z Ajax2 web-servisi. Se mi
pa zdi, ce bi to usposobil, da bi bilo lazje razviti XUL aplikacijo od
MVC-ja predvsem zaradi omejevanja pravic kdo kaj lahko oz. ne more. To bi
moralo biti v WebServisu enostavno, kar ne morem ravno rect za PHPCake ARO
in ACO metodi.

> JQuery
Nisem se imel casa to preveriti.

> Google * API
Google nudi API-je do vseh njihovih storitev z odlicno dokumentacijo in
primeri.

Bottomline:
Trenutno izgleda, da bi na hitro uspel spacati cel interface do podatkov v
PHPCake. Nisem pa preprican, da si to zelim. Namrec tako bi vedno moral
imeti web server; pocasnost; nezmoznost npr. izbrati kup datotek ali celo
direktorij za include slik, itd.
Je pa res, da zdaj iscem kompromis med najlazjo in najhitrejso metodo kako
implementirati interface cetudi ga bom kasneje moram reimplementirati.

Lp,
Damir