[LUGOS] Ekiga in Siol

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Thu Nov 27 14:18:09 CET 2008

> Desetica ni ravno obvezna, nekateri prav lepo uporabljamo tudi nižje
> različice.

Se strinjam, jaz še vedno laufam Fedora Core 1 na enem serverju:

[user at Server user]$ cat /etc/*-release
Fedora Core release 1 (Yarrow)
Fedora Core release 1 (Yarrow)
[user at Server user]$ date
Tue Nov 26 18:16:34 CET 2008

Sicer res več ni podpore, pa zadeva vseeno laufa ko šus ... pa še noben
se je ni lotil (vsaj upam da ne) ...

> fedora 9 je samo danes podarila 500M+ nadgradenj in popravkov na
> *newkey* repozitorijih, pretežno KDE 4.1.x, ostalo, skupaj s prestopom
> na višjo različico, je običajno flikarija in/ali povsem stvar okusa.

Morda res ... ta post sem napisal bolj zaradi Ekige, ki je že vključena
v Fedoro 10. Za 9-ko nisem našel rpm-tov, pa se mi ni dalo se s sourci
ukvarjat .... Nova čista inštalacija Fedore 10 z USB-ja - cirka 20-30
minut. Je kar dosti novosti, se mi zdi da se splača upgrade (novi
hitrejši boot, avtomatsko nalaganje dirty kodekov, OpenOffice 3.0
vključen in še in še. ...) Mi ni žal, pa še dela lepo. Če bi vse to
hotel popraviti "na roke", bi mi vzelo dosti več časa.

Skrajšano bistvo:
Ekiga 2.x ni podpirala kodekov na siolovem Voip-, Ekiga 3.0 pa jih
podpira lepo. Fedora 10 pa že v osnovi vključuje Ekigo 3.0.

LP,