[LUGOS] Ekiga in Siol

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Nov 27 21:16:42 CET 2008

Iztok Štotl pravi:

> Se strinjam, jaz še vedno laufam Fedora Core 1 na enem serverju:
>
> [user at Server user]$ cat /etc/*-release
> Fedora Core release 1 (Yarrow)
> Fedora Core release 1 (Yarrow)
> [user at Server user]$ date
> Tue Nov 26 18:16:34 CET 2008
>
> Sicer res več ni podpore, pa zadeva vseeno laufa ko šus ... pa še noben
> se je ni lotil (vsaj upam da ne) ...

Odlično, kar se tega tiče imaš moj agrema... . ;) Drugače lahko še vedno
popravke nakladaš tudi iz zadnje fedore 10, samo izvorno kodo potrebuješ
(vsaj kar se jedra tiče). Očitno je to hud ovinek iz Ekiga koridorja v
koridor fedore. Da ne trčim s kakim drugim letalom...

> Morda res ...
...samo še tole: moje nameščanje nadgradenj, danes dopoldan z yum
upgrade --skip-broken, je trajalo okoli eno uro in pol na Athlonu XP
1800+, linija DSL.
> ta post sem napisal bolj zaradi Ekige, ki je že vključena
> v Fedoro 10. Za 9-ko nisem našel rpm-tov, pa se mi ni dalo se s sourci
> ukvarjat .... Nova čista inštalacija Fedore 10 z USB-ja - cirka 20-30
> minut. Je kar dosti novosti, se mi zdi da se splača upgrade (novi
> hitrejši boot, avtomatsko nalaganje dirty kodekov, OpenOffice 3.0
> vključen in še in še. ...) Mi ni žal, pa še dela lepo. Če bi vse to
> hotel popraviti "na roke", bi mi vzelo dosti več časa.

Hvala ti za tako podrobne informacije.
> Skrajšano bistvo:
> Ekiga 2.x ni podpirala kodekov na siolovem Voip-, Ekiga 3.0 pa jih
> podpira lepo. Fedora 10 pa že v osnovi vključuje Ekigo 3.0.
>
> LP,

lp, Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!