[LUGOS] Ekiga in Siol

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Nov 27 13:51:20 CET 2008

Iztok Štotl pravi:
> Rahlo zapoznel odgovor na post iz julija letos ...

> Nič več ;)
>
> Sem inštaliral zadnjo Fedoro 10, dela odlično. Še posebej mi je všeč
> ištalacija live verzije z USB ključa. Hitro in enostavno.
>
> Je pa na tej zadnji Fedori tudi Ekiga 3.0 in dela čudovito preko
> Siolovega voip.siol.net ... kar prej zaradi problemov s kodeki ni bilo
> možno (vsaj jaz je nisem mogel usposobiti).
>
> Morda bo to zanimivo še za koga drugega ...
>
> Iztok

Desetica ni ravno obvezna, nekateri prav lepo uporabljamo tudi nižje
različice. Pentium II, če ga še kdo ima, idealno teče s FC 5 ali 6. Sam
imam na razpolago vse različice od FC 5 dalje, na svojem prvem stroju
bom še en čas na devetici (dokler jo bodo podpirali).

fedora 9 je samo danes podarila 500M+ nadgradenj in popravkov na
*newkey* repozitorijih, pretežno KDE 4.1.x, ostalo, skupaj s prestopom
na višjo različico, je običajno flikarija in/ali povsem stvar okusa.

Jože