[LUGOS] Ekiga in Siol

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Thu Nov 27 11:30:22 CET 2008

Rahlo zapoznel odgovor na post iz julija letos ...

> Ni problem v SIP odjemalcu, problem je v kodeku.

Nič več ;)

Sem inštaliral zadnjo Fedoro 10, dela odlično. Še posebej mi je všeč
ištalacija live verzije z USB ključa. Hitro in enostavno.

Je pa na tej zadnji Fedori tudi Ekiga 3.0 in dela čudovito preko
Siolovega voip.siol.net ... kar prej zaradi problemov s kodeki ni bilo
možno (vsaj jaz je nisem mogel usposobiti).

Morda bo to zanimivo še za koga drugega ...

Iztok