[LUGOS] Pismo E-upravi

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Nov 20 22:10:43 CET 2008

Oh, ja....

Berem to visokofrekvenčno nit in se na momente režim kot pečen maček -
kot bi spet bral Marka Zorka. Režanje je morda upravičeno, morda ne.
Skratka, prvič je nekaj top hot in spet se občasno piše nekaj pametnega
na tem seznamu. Na kratko bom pokomentiral.

Hladen tuš: Pravice za vse ne bo nikoli, kdaj vas bo izučilo. Nekaj trga
bo vedno ostalo za zaprto kodo. So ljudje in ljudje, zato je potrebno
ostati strpen do drugače mislečih. Bolje je razpršiti odprtokodne
produkte tudi na zaprtokodne platforme in tam tako zapreti tržne niše.

Drugi tuš: 100% demokracija je res pravična in slepa prasica (glej sohe
Pravice v sodiščih z meči in prevezami čez oči). Le da je demokracija za
razliko od Pravice oreng usrana in povaljana z vseh strani.

Realna tla:  Zakon lahko v našem pravnem redu sprejmeš nespremenjen od
faze predloga, če imaš 60 poslancev večine ali volilni stroj, ki lahko
spremeni tudi Ustavo (ne brez sprememb nasprotne strani ali amandmajev).
O večinah raje ne bi. Sem pa zelo za to, da se zmanjša število naših
preljubih odposlancev in ministrov na polovico. Čeprav to ni prava tema,
bi tako najlaže dobili ven "the best of the rest". In ceneje bi bilo.

Nadrealno: Odprte kode si naši politiki ne bodo pustili vpeljati, dokler
jim ne bo nekdo iz stroke pametno razložil da je to zelo dobro za
transparentnost poslovanja javne uprave in ministrstev, boj proti
korupciji, pranju denarja in gospodarskemu kriminalu ter njihovo javno
podobo nasploh. Ter da take rešitve zelo učinkovito nižajo stroške
poslovanja in so nasploh enostavne za uporabo.

lp, Jože

Iztok Štotl pravi: